Nieuwe campagne voor Hurtigruten: Norwegianess
Hurtigruten heeft zijn nieuwe Norwegianess campagne gelanceerd, een week nadat het zijn Made in Norway-certificering van Innovation Norway ontving. De 131 jaar oude Noorse cruisemaatschappij is het enige reismerk dat deel uitmaakt van het initiatief dat is opgezet om het allerbeste van Noors vakmanschap, authenticiteit en duurzaamheid op wereldwijde schaal te promoten.
De nieuwste merkcampagne van Hurtigruten, Norwegianess, benadrukt het sterke Noorse erfgoed van het bedrijf verder met een geestige en speelse promotie met behulp van eigenzinnige lokale idiomen in hun oorspronkelijke taal, vertaald en vervolgens geïnterpreteerd van letterlijke naar werkelijke betekenis, met een achtergrond van opvallende landschappelijke en ervaringsgerichte beelden.
Bovendien kunnen reizigers tot $ 1000 besparen op de Original-reizen van Hurtigruten of het equivalent van maximaal 6000 Noorse kronen aan boordtegoed krijgen op de premium, all-inclusive Signature-reizen om onder andere te gebruiken voor excursies, wanneer ze boeken vóór 21 november 2024.
Het creatieve concept bevat vrolijke Noorse gezegden zoals “A ta det for god fisk”, wat zich vertaalt naar “Neem het als goede vis”, terwijl het voor Noren eigenlijk betekent “iets geloven zonder twijfel”. De campagne erkent ook de liefde van Noren voor het buitenleven en het verkennen van de natuur, met het toepasselijke gezegde “Ut på tur, aldri sur” – “Op reis, nooit chagrijnig” – dat aansluit bij de focus van Hurtigruten op authentieke, lokale ervaringen als onderdeel van haar routes.
“Onze Norwegianess is een van onze belangrijkste unieke verkoopargumenten en we zijn trots op ons Noorse erfgoed. We weten ook dat onze toekomstige gasten specifiek Noorwegen op de meest authentieke manier willen ervaren, en dat is waar we onverslaanbaar zijn, omdat we de Noorse kust beter kennen dan wie dan ook. We varen al 131 jaar over deze kust. Onze bemanning aan boord komt uit de verschillende steden en dorpen langs de kust en ze delen graag hun tips. Je kunt niet dichterbij komen om het echte Noorwegen te ervaren dan dat,” zei Carly Biggart, Hurtigruten’s VP of the Americas.
Vorige maand lanceerde Innovation Norway van de Noorse overheid Made in Norway, waarvan Hurtigruten het leidende merk en het enige reisbedrijf is. Om te worden uitgenodigd voor het Made in Norway-project, moet een bedrijf zich houden aan een streng aanmeldingsproces met strenge criteria gericht op productuitmuntendheid en een duidelijke toewijding aan duurzaamheid, om ervoor te zorgen dat alleen de hoogste normen van Noorse kwaliteit worden gehandhaafd onder het nieuwe Made in Norway-merk. Het certificeringshandelsmerk is ontworpen om de concurrentiekracht van Noorse producten en oplossingen op de internationale markt te vergroten.